Autor |
Wiadomość |
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:02, 20 Gru 2007 |
|
Uwaga ! Jakby Cos nie chchialbym zebyscie pisali ze " aa skopiowane z tibia. pl " albo "www.tibia.pl + Ctrl+C + www.spokogildia.fora.pl + Ctrl+V = POST" Poniewaz Mowie to teraz wszystko jest skopiowane z tibia.pl lecz pomyslalem ze moze sie przyda ze bedzie tez na forum moze w koncu zamiast na [link widoczny dla zalogowanych] beda wlazic na nasze forum ^^?
Inkantacja : Exiva "Nick"
Mana :20
Rodzaj czaru :spontaniczny
Cena : 80
Minimalny poziom : 8
Wymaga : nie wymaga premium account ani promocji
Dostępny dla :Druid
Knight
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru : To kolejne tanie, ale użyteczne zaklęcie, niezwykle popularne wśród wszystkich profesji. Odnalezienie Osoby umożliwi rzucającemu czar zlokalizowanie energii witalnej każdej postaci, która jest obecnie zalogowana. Niestety nie jest możliwym określenie dokładnego miejsca pobytu szukanej osoby z powodu złożoności tego rytuału. Rzucający pozna raczej jedynie kierunek w którym znajduje się dana postać. Z tego powodu niezbędnym może być rzucenie tego czaru kilka razy pod rząd zanim spotka się poszukiwanego gracza.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawidek dnia Czw 16:35, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:04, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja : Utevo Lux
Mana : 20
Rodzaj czaru : spontaniczny
Cena : 100
Minimalny poziom : 8
Wymaga : nie wymaga premium account ani promocji
Dostępny dla : Druid
Knight
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru : Światło to podstawowe zaklęcie w Tibii, jest dostępne dla wszystkich profesji. Przy użyciu, rzucający aktywuje pierwotną energię magiczną z pobliża do wytworzenia użytecznego oświetlenia na około 10 minut. Światło to jest niewiele jaśniejsze niż zwykła pochodnia, ale mimo to dobrym pomysłem jest posiadanie tego czaru w księdze zaklęć na wypadek utknięcia w głębokich podziemiach bez niemagicznych źródeł światła.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:11, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exura
Mana 20
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 170
Minimalny poziom 9
Wymaga nie wymaga premium account ani promocji
Dostępny dla Druid
Knight
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru Mimo że czar ten ma ograniczoną siłę leczącą, to jego odkrycie było milowym krokiem w dziedzinie badań magicznych. Po raz pierwszy poszukiwacz przygód mógł szybko uleczyć swoje własne rany i obrażenia, co znacząco zwiększyło szanse na przetrwanie codziennych niebezpieczeństw. lekkie leczenie to bardzo popularny czar, ponieważ jego koszt energii magicznej jest bardzo przystępny i wszystkie profesje mogą go używać. Rycerze bazują na tym zaklęciu, ponieważ to jedyny natychmiastowy czar leczące, jaki posiadają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:18, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exani Tera
Mana 20
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 200
Minimalny poziom 9
Wymaga premium account
Dostępny dla Druid
Knight
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru To proste, choć sprytne zaklęcie, zostało okrzyknięte wielkim osiągnięciem przez wielu poszukiwaczy przygód. Gdy zostanie użyte przenosi rzucającego o poziom wyżej poprzez wszelkie otwory w suficie, bez potrzeby używania liny. Nie trzeba chyba wspominać, że rzucający musi stać dokładnie pod odpowiednią dziurą by zaklęcie zadziałało. To zaklęcie jest niezmiernie użyteczne podczas eksploracji nieznanych lochów gdyż może zostać użyte podczas szybciej ucieczki gdy natrafimy na niebezpieczeństwo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:20, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exana Pox
Mana 30
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 150
Minimalny poziom 10
Wymaga nie wymaga premium account ani promocji
Dostępny dla Druid
Knight
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru Niewiele zaklęć wymaga takiej rekomendacji jak antidotum. Jest tanie, szybkie i oczyści twoje ciało z każdej trucizny, niezależnie od tego jaka jest poważna lub ofensywna. Wszyscy poszukiwacze przygód powinni kupić to niezwykle przydatne zaklęcie tak szybko, jak to tylko możliwe, a Ci, którzy tego nie uczynią mogą być niemal pewni, że za swoją opieszałość zapłacą życiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:29, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exori Mort
Mana 20
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 600
Minimalny poziom 11
Wymaga premium account
Dostępny dla Druid
Sorcerer
Opis czaru Uderzenie Mocy przynależy do serii podobnych zaklęć, które łączą niski koszt energii magicznej z niezawodnym i błyskawicznym rezultatem. Podczas rzucania wszystko co znajduje się przed rzucającym zostanie zaatakowane uderzeniem magicznej mocy, powodując znaczne obrażenia. Stopień obrażeń jest w dużym stopniu determinowany przez umiejętności rzucającego, co daje zdumiewające efekty, gdy jest używany przez doświadczonego maga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:30, 20 Gru 2007 |
|
Exura Gran
Mana 70
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 350
Minimalny poziom 11
Wymaga nie wymaga premium account ani promocji
Dostępny dla Druid
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru Druidzi dokonali rewolucyjnego odkrycia- opracowali rodzaj magii pozwalający na leczenie ran i obrażeń. Cały czas dążą jednak do jego ulepszenia. Większe Uleczenie to poważny krok w tę stronę. Znacznie przewyższa siłę pospolitego zaklęcia leczącego i szybko zyskało należyte uznanie. Niestety złożoność tego czaru znacznie przewyższa zdolności magiczne rycerzy, dlatego też klasa ta nie może się nim posługiwać. Większe Uleczenie nie jest obecnie zbyt często używane z powodu swojego następcy, Ostatecznego Uleczenia, które zapewnia znacznie lepszą regenerację. Nadal jest to jednak popularne zaklęcie wśród mniej doświadczonych podróżników, jak i wyćwiczonych rzucających, których siła magii jest wysoka i dodaje czarowi efektywności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:30, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exani Hur Up/Down
Mana 50
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 500
Minimalny poziom 12
Wymaga premium account
Dostępny dla Druid
Knight
Paladyn
Sorcerer
Opis czaru Lewitacja, jako odmiana zaklęcia Magicznej Liny, pozwala na szybkie przemieszczenie się na lub z różnych obiektów, bez wchodzenia czy schodzenia po schodach ani korzystania z ramp. Przydatność tego zaklęcia jest większa niż może się wydawać- przecież wszelkie przeszkody zawsze sprawiają kłopoty wędrowcom. Co więcej zaklęcie to jest przydatne podczas ucieczki, gdyż potwory zazwyczaj rezygnują z pościgu, jeśli nieprzyjaciel przemieści się poziom wyżej. Podczas rzucania tego zaklęcia nie wolno zapomnieć o dodaniu niezbędnego parametru w postaci słowa "góra" lub "dół" w celu określenia kierunku lewitacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:31, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exori Flam
Mana 20
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 800
Minimalny poziom 12
Wymaga premium account
Dostępny dla Druid
Sorcerer
Opis czaru Ponieważ istniało zapotrzebowanie na tani, precyzyjny atak magiczny, Akademia Magii na Edron wprowadziła serię prostych zaklęć, które łączą niski koszt energii magicznej z możliwością błyskawicznego ich rzucania i niezawodnością. Ta wersja bazuje na mocy ognia. Podczas rzucania, zjadliwy płomień wystrzeliwuje jakby spod ziemi, spalając wszystko co znajduje się przed rzucającym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dawidek
Master
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:32, 20 Gru 2007 |
|
Inkantacja Exori Vis
Mana 20
Rodzaj czaru spontaniczny
Cena 800
Minimalny poziom 12
Wymaga premium account
Dostępny dla Druid
Sorcerer
Opis czaru Kolejne zaklęcie z godnej zaufania serii zaklęć uderzeń, ten wariant opiera się na energii. Gdy zostanie rzucone, zaklęcie uwalnia potężny rozbłysk energetyczny, który uderza wszystkich pechowców znajdujących się na wprost użytkownika. Podobnie jak w wypadku innych zaklęć uderzeń, efekt energetycznego uderzenia jest natychmiastowy, a wywołane nim obrażenia zależą głównie od magicznych zdolności użytkownika.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|